פינדרוס על מחדל ביה"ח: "בגלל שאין פיקוח של ועדת הכספים על האוצר"

איתי גדסי No Comments on פינדרוס על מחדל ביה"ח: "בגלל שאין פיקוח של ועדת הכספים על האוצר"

ח"כ יצחק פינדרוס תקף את התנהלות שר האוצר שהביאה למחדל הנורא של הפסקת שירות בביה"ח הציבוריים לחולי קורונה והסביר, "כך זה שוועדת הכספים שאמורה לפקח על משרד האוצר נשלטת על ידי איש מפלגתו של שר האוצר"

ח"כ יצחק פינדרוס צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס, אמר בתגובה להודעת מנהלי בתי החולים הציבוריים על הפסקת קבלת חולי קורונה חדשים: "כך זה שאין פיקוח של ועדת הכספים על משרד האוצר, המשרד מרשה לעצמו להפר הסכמים חתומים" הבהיר פינדרוס את שורש הבעייה שפוגעת בבריאות הציבור.

לדברי פינדרוס, "לפני כחצי שנה, לאחר מאבק ממושך של מנהלי בתי החולים הציבוריים, בירושלים, נצרת, נתניה ובני ברק, ובהשתתפות חברי הכנסת מהקואליציה והאופזיצייה, חתם משרד האוצר על הסכם חדש עם מנהלי בתי החולים".

פינדרוס הוסיף "לצערי, משרד האוצר מתכחש לחלקו בהסכם ומעמיד את בתי החולים הציבוריים בפני שוקת שבורה. כבר לפני חודשיים פניתי יחד עם שליש מחברי ועדת הכספים ליו"ר הוועדה, על מנת שיקיים דיון בסירוב משרד האוצר לקיים את חלקו, על אף הזמן שחלף דיון כזה טרם נערך. כך זה שוועדת הכספים שאמורה לפקח על משרד האוצר נשלטת על ידי איש מפלגתו של שר האוצר" תקף פינדרוס את התנהלות שר האוצר.

פינדרוס קרא בסיום הודעתו, "אני קורא לממשלה להתעשת ולסיים אחת ולתמיד את הפערים התקציביים של בתי החולים הציבוריים. לא יתכן שבירת ישראל על מיליון תושביה תישאר ללא בית חולים זמין לחולי קורונה בשיאו של משבר מתגלגל".



0 תגובות